2016. szeptember 19., hétfő

Én 2

Kedves Emberek!
Én megérkezett. 
12 perc  telt el az bemutatkozó óta és máris itt az új SZUPERIZGALMAS rész hisz  a beharangozó utan AZONNAL megtekintette a blogot egy Én barát. 
U.i.: köszönöm. Megtisztelő, hogy te vagy az első.

Szóval itt  van Én. Én már körülbelül 5 órája fekszik az ágyán és nagyon aktívan csinálja a semmit. 
Én először lement enni. Aztán inni , majd megint enni. 
Aztán inni. 
Szóval Énnek már megint jó napja van. Én ma megevett egy tábla csokit. Én ha így halad , nem lesz soha Viktoria  Secret modell. Jó. Ha nem így halad se lesz. 
Igazából Én sajnos se modell, se énekes, se színész nem lesz.  Pedig ezek a legfőbb vágyai. 
Sajnos egyikhez sincs tehetsége.
Én szabadúszó életművész lesz. Ehez nagyon durván jól ért.


Én nem szereti az embereket. Illetve de , csak mégsem.
Én nem szereti ha az emberek közel mennek hozzá. De az emberek közel mennek hozzá.
Én emiatt nem szeret  bevásárló központokba menni. Nem szeret tömegközlekedni. Nem szereti a koncerteket. Ja és nem szereti Budapestet.

Én nem szeret szűk helyekre menni. 
Én nem szereti a lifteket és a metrókat, a hajókat, a repülőket.

Én nem gyakran néz filmeket de ha igen akkor általában utálja őket.
Én nem szereti a szomorú filmeket. Meg a romantikusokat. A horrort . Ja és mindenek felett utálja a természet feletti filmeket.
Én AZUTÁLOMLISTA-ra tette a : Harry Pottert,  A gyűrük urát ,  a Vissza a jövőbét és az Éhezők viadalát.

Én mindenféle zenét szeret.
Én nem szereti ha valaki utálja azt az előadót vagy dalt amit ő szeret. De azt sem szereti ha sokan rajonganak érte .

Én

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése