2016. október 2., vasárnap

Én 3.

Kedves emberek!
Gondoltam Én ír ismét, mivel a 23 oldalmegjelenítés az 23 oldalmegjelenítés .
Szóval  mivel sok volt az érdeklődő ( több mint nulla)   Én úgy határozott  , hogy ezt a mai napot megosztja veletek.

Én tudja , hogy körülbelül 6 milliárd éve nem írt, és hiányoltátok.
De Én az elmúlt 6 milliárd évben ritka elfoglalt volt.

Szóval a mai nap Én felkelt . És úgy gondolta , hogy egy vasarnapi napon kár lenne 9 órás hajnali időpontokban felkelni szóval visszafeküdt. Sajnos 11kor Énanyu kihívta az ágyból és Énnek reggeliznie kellett pizzát. Szegény Én.
Azóta Én fekszik a szobájában és nagyon erőssen úgy csinal mint aki tanul. Mármint úgyértem.. Én tanul.
Én nagyon szereti az Xfaktort. Sajnos valami csoda folytán a hét minden napján benne van a fejében ,hogy szombaton meg kell nézni  a műsort ,kivéve szombaton..
Szóval Én kéthete nem nézett Xfaktort.  Én szomorú emiatt , végülis már két alkalommal vonják meg tőle a legálisan vetített baromságot . Szegény Én.
Viszont Én tegnap boldog volt.
Szóval az úgy kezdődött ,hogy Én vendégségbe ment. Én jól érezte magát  és Én háromszor evett fagyit.  Én el fog hízni. Én egy boldog zsírgolyó lesz.

Én jelenleg semmit nem tud írni mert jelenleg elég ingerszegény környezetben van.
Vagy ha nem ( itt Én pl az iskolára gondol) akkoris mire hazaér elfelejti mi történt.

Szóval. Csá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése