2016. október 9., vasárnap

Én 4

Én újult erővel visszatért.
Énnek  44 oldalmegjelenítése van . Én boldog.

Én ezen a csodás vasárnapi napon  sajnos már 10kor fel lett ébredve.  Tudjátok. Mert reggelizni kell meg süt már Én hasára a nap. Hát na. És mit csináljon vele Én? Fotoszintetizáljon?

Én úgy vette észre , hogy egészen megizmosodott , vagy legalabbis mostmár hihetetlen erős tv néző izma van . Igen. Tökéletesen specializálódott Én keze a gombnyomásra.

Én kutyája,: a Hurka mostanában azt játsza ,hogy fogja magát és befurja  Én és a takaró közé magát. Persze mindig úgy ,hogy az este tökéletesen szigetelt Én takaróját csak a derekánál túrja ki . És szegény Én derekára egész éjszaka jön a hideglevegő.

Én egészen belekóstolt ezalatt a hétvége alatt a  remete életbe. Pénteken befeküdt az ágyába és azóta ott fexik.
Énnek nincs élete.

Én jelenleg hatalmas dilemma áldozata mert nem tudja , hogy újra fesse e haját vörösre és ,hogy levágassa e a haját. Nehéz az élet.

Én kritikus akar lenni. Én blogokat és könyveket akar kritizálni. Én boldog az ilyen munkáktól.

Én nem tud mit írni.


Én

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése